არჩევნებამდე 40 დღეა


დღითი დღე ახლოვდება არჩევნები, წინ კიდევ 40, საკმაოდ ცხელი, დინამიური და უკომპრომისო დღეა, 1 ოქტომბერს კი საქართველოში შედგება არჩევნები, რომლის შედეგებიც განსაზღვრავს ქვეყნის კონკრეტულ გეზს და პრიორიტეტებს მომავალი 4 წლის განმავლობაში. აღნიშნულთან დაკავშირებით მინდა დავაფიქსირო ჩემი პოზიცია და განვსაზღვრო კონკრეტული ღირებულებები, რომელთაც პირადად ჩემთვის განსაკუთრებული მნიშვნელობა აქვთ და ვფიქრობ, რომ ეს ღირებულებები, ასევე განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია, ჩემი სამშობლოსათვის. კერძოდ:

დემოკრატიული ღირებულებები, სიტყვის თავისუფლება, თავისუფალი მედია, პიროვნების თავისუფლება და თანასწორობა, თავისუფალი და ხელშეწყობილი ბიზნესი, სამართლიანობა, კანონის უზენაესობა, ადამიანის უფლებების დაცვა, ევრო-ატლანტიკური კურსი, ქვეყნის ტერიტორიული მთლიანობა, დევნილებისა და იძულებით გადაადგილებულ პირთა მიმართ ღირსეული დამოკიდებულება და განსაკუთრებული პრიორიტეტის მინიჭება, თავიანთ მშობლიურ ადგილებში, მათი ღირსეული დაბრუნებისათვის, ეთნოწმენდისა და ოკუპაციის დაგმობა, ქვეყნის ტრადიციული და ისტორიული ღირებულებების პატივისცემა და დაცვა, პროგრესი, განვითარება, სტაბილურობა და ა.შ.

აი, ყოველივე ზემოაღნიშნული და კიდევ სხვა არაერთი საკითხი ითვლება ჩემთვის განსაკუთრებით მნიშვნელოვნად და ჩემს მიერ ამ პრიზმაში იქნება შეფასებული არჩევნებში მონაწილე ყველა პარტიაც.

40 დღის შემდეგ მეც გავაკეთებ ჩემს არჩევანს და ეს იქნება მხოლოდ ერთი ხმა რამოდენიმე მილიონს შორის, მაგრამ ამ ხმით მე დავტოვებ კვალს ცხოვრებაში რის გამოც, შემდგომში, არ უნდა შემრცხვეს, შესაბამისად, ჩემს მიერ გაკეთებული არჩევანი აუცილებლად იქნება ისეთი არჩევანი როგორსაც უნდა აკეთებდეს თავისუფალი ადამიანი უდიდესი პასუხისმგებლობის გრძნობით!

და, რა თქმა უნდა, მეც მექნება ჩემი შეფასებები როგორც წინასაარჩევნო კამპანიის, ასევე, მთლიანობაში, მთელი პროცესისა, ასე რომ ელოდეთ შესაბამის ინფორმაციებს, ასევე, ჩემს ბლოგშიც, რომლებსაც რეგულარულად გამოვაქვეყნებ მეც

edi (163x156, 30Kb)
ედნარ მგელაძე (Ednar Mgeladze)

About Edi Line

I’m Ednar Mgeladze. I live in Tbilisi, Georgia. I'm blogger

Posted on 21/08/2012, in არჩევნები, ბლოგერის ჟურნალისტური ხედვა, GEOპოლიტიკა and tagged . Bookmark the permalink. დატოვე კომენტარი.

Leave a Reply

